loading...
رپ فارس
mahdyar بازدید : 16 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

منم تنهام ولی بادرد وغم       فقط یه چی مونده واسم سبک رپ 

که فقط با همین دلم خوشه به دنیا      ادم نامرد دیگه پره تو دنیا

دنیا خیلی کثیفه ولی من ازش گذشتم     زندگیمو ساختم بر اساس گذشتم

منو این طوری نبین دلم پر وصله ست     دورو بر ما پر ادم هرزه ست

اما با این وجود من بازم بیدارم          شبا حرف دلم و روی کاغذ میارم

منم مثل توشبا تاصبح بیدارم

منم مثل تو از دردام مینالم

مشکلاتم و روی کاغذ میارم

تاکه باور کنی با تو فرقی ندارم

چشاتو باز میکنی و یه جا خیره میشی         میدونم زیر لبت داری چیز دیگه میگی

میگی من این طور نبودم دنیا من و بد کرد      دنیا از من ساخت یه ادم بدبخت

هیچکی حرف دلت وهیچ وقت باور نکرد         شایدم دنیا به بودنت عادت نکرد

بدبختی کار خودته دنیا تقصیر نداره                 سناتور هم حوصله تفسیر نداره

تواین شلوغی وبازار یارانه ها                       زندگی ما شد مثل اواره ها

ببین چی شد که نونم از سفره هارفت             سر سفره هامون غصه اومد به جای نفت(عاشق این تیکه م)

توهم مجبوری از غصه ها شکایت کنی            ولی بدون قهرمان این حکایت تویی

پس شاد یاش و به روی دردات بخند               چشماتو همیشه روی دردات ببند

تاچیزی نخوایم هیچی عوض نمی شه        سناتو هیچ وقت اسیر هوس نمیشه

سناتور همیشه دنبال همدرد بوده                   واسه درداش دنبال مرحم بوده

پشت حرفاش واژه الحق بوده                           یه وقت فکرنکنی سناتور احمق بوده

منم مثل توشبا تاصبح بدارم

منم مثل تو از دردام مینالم

مشکلاتم وروی کاغذ میارم

تا که باورکنی با تو فرقی ندارم

منم مثل توام منم مشکل دارم             مثل بقیه نیستم که داف خوشگل دارن

منم مثل توام باتو فرقی ندارم                دادابرس به کارت باهات فرقی ندارم

 

این بارم مثل قبل، متحد تراز همیشه

  منم مثل تو شبا تاصبح بیدارم

منم مثل تواز دردام مینالم

مشکلاتم وروی کاغذ میارم

تاکه باورکنی باتو فرقی ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 818